Thursday, March 10, 2011

Setuju Nik Aziz sama dengan Ayah Pin

Yang di sentuh bukan bab hukum hakam, tapi bab ketaksuban ramai pengikut TGNA. Apa jua yang di katakan, di lakukan olih Tuan Guru di anggap sebagai benar. saya bercakap dengan saorang pengikut beliau. Dia kata, YGNA adalah saorang yang ilmu nya terlalu tinggi untuk kita semua, jadi walaupun apa yang di katakan itu bercanggah dengan pendapat ulama lain, kita mesti ikut. kerana TGNA berilmu terlalu tinggi. 
Bukan kah ini ketaksuban yang sama dengan ketaksuban murid murid ayah piun dan juga murid Asaari? 
sumber: Ab Kareem Khadaied
"bg penyokong2 PAS TGNA kt page ni, tujuan ak menyemak kt page ni sbb ak nk menyedarkan korg yg skrg ni msih lg tgh bermimpi dgn mendakwa telah sedar dan cuba menyedarkan org lain, lebih ISLAM dri org lain, lbih MULIA dri org lain dan bleh MASUK SYURGA dgn hnye menyokong PAS dan TGNA. ada dikalangan pnyokong2 PAS TGNA kt cni yg trdiri dri kalangan budak2 sekolah dan ada jga yg tua, mngeluarkan sttment kerajaan BN menolak hukum hudud. ak harap pihak admin@ sapa2 kt cni yg tahu pasal hal ni, tlg jelaskan pd mrka knpe kerajaan BN dan PAS sndri tidak melaksanakan hukum hudud kt ngara ni krna mrka2 ni msih lg tidak tahu dan faham seterusnya tnpa segan silu mengutuk dan menfitnah tnpa mengetahui prkara yg sebenar." - Kamil Hashim

1 comment:

  1. Assalamualaikum wbt
    Dari Sudut adab dan izin, bila kah saya beri izin untuk gambar saya, atau konon nya tulisan saya di masukkan dalam blog ini? Saya rasa kerja seperti ini tidak beradab dan bukan duduk atas budaya melayu. Tolong keluarkan. Saya tak izinkan

    ReplyDelete